четвъртък, 29 април 2010 г.

365, 30: кое

Кое по-напред? ;)

Milano Management Retreat в The Rockefeller Foundation днес - за една сесия бяха поканени и студенти. Тук наистина няма "безплатен обяд". Всички обяди, на които съм присъствала в някаква организация, са били работни. Включително и днес.

В основния ми курс този семестър (този с т.нар. дипломна работа) има няколко сесии, които се водят изцяло от студентите. Предстои сесията на моята група. Днес имахме работна среща в офиса на една от колегите. В централата на Coach.

Другата седмица имаме поредна работна среща в офиса на друг един от колегите - в централата на L'Oreal.

Изобщо, някои от съ-студентите ми работят на интересни места. Целия ми ден малко нереален ми се струва.

А аз, съвсем неуместно, предвид естеството на срещите и типа на местата, на които се провеждаха, се разхождах по кецове и дънки. Бях пропуснала да прочета едното изречение, касаещо dress codе-a. Ми, к'во пък сега - кецове и дънки ;)

Няма коментари: