събота, 5 април 2008 г.

прозорци


..предишният пост - врати, сега - прозорци..

Но - да. тази седмица ми се искаше да имам прозорци, които да мога да отворя, да си проветря мислите.. и после - да ми е леко, да ми е просторно. Отдавна не съм си чувствала главата така претъпкана.. Прилича ми на градина, в която са избуяли изведнъж всичките растения.. и са се усукали, и са се премрежили.. и ни за разходки, ни за дишане. Затова си и мълчах тук. Да разчистя малко плевели, едно-друго. И после.

А миналата неделя ми подариха една книга с турски пословици и поговорки.. с чудно посвещение.. Тия дни си я отварям напосоки.. и ту намирам отговор, ту въпрос ;)

Ето и на вас:
"От насила изядена гозба, я корем, я глава ще те заболи."
"Всеки юнак яде киселото мляко по свой начин."
"Набави си онова, което ще ти потрябва, докато още не ти е потрябвало."

Няма коментари: