понеделник, 24 ноември 2008 г.

закуска 2

покрай предишния ми изключително съдържателен пост ;), вчера гледах.. Закуска в Тифани. за първи път. така ме зарадва :) с много, но най-вече - с идеята да прекараш един цял ден, правейки неща, които никога не си правил преди..

от снощи си мисля за нещата напоследък, които никога преди.., ама такива, които са били.. "избежни" (не като - да открия как да се прибера с метрото посреднощ, след като моят влак - единственият, който към момента знаех - не върви; или да напиша курсова работа на английски за 3 часа и половина, защото това е всичкото време, с което разполагам за целта).. а от "другите".. като например - да заспя на септемврийско слънце в парк, да танцувам на покрив, да прегърна случаен човек, носещ надпис "free hugs".. такива разни.

и също си мисля.. какво бих искала да направя, което не съм до сега?

2 коментара:

Рос каза...

Които и други искат-да скоча с бънджи, да плувам с делфини, да отида до Нова Зеландия
Които често сънувам-да се опълча на баща ми, да кажа на снаха ми, че е лоша майка, да направя мозайка от счупени плочки на терасата на спалнята.
И тези-да затворя входната вратата в лицето на някого-без причина, само за да му видя физиономията, да се пързалям по парапета на стълбите, да карам колело без ръце...

Галина Николова каза...

здравей, Рос, добре дошла и благодаря, че сподели :)

...аз си мислех за... да плувам в океан, да летя с парашут.., да направя добро за непознат..., да посадя дърво... разни такива неща...

в които има свобода. и лекота. :)