понеделник, 24 март 2014 г.

малките неща

Току-що си говорих с Община Студентски град. Признавам, обадих се с "едно наум", че се обаждам в държавна институция.. (толкова пъти ми се е случвало да се обадя и да ме посрещне едно уморено и безлично "ало"...). 

С гласа на възрастен мъж отрсеща (който, за моя голяма изненада, вдигна с: "добър ден, община студентска!") проведохме следния диалог: 
- Добър ден, аз съм регистрирана в Студентска община... 
- Чудесно, много добре за вас .. 
- ..и трябва да регистрирам кола в Общината... 
- ..още по-добре за вас! Тук може да го направите, на 3-тия етаж, в отдел Местни данъци и такси.
- Какви документи ми трябват и с какво работно време е този отдел?
- (изброява какво ми трябва, казва къде да се обадя за по-подробна информация, и казва, че до края на м. март данъците са с 5% отстъпка).. и довършва: хайде, идвайте днес да си свършите работа и да сте доволна 

To my surprise, he made my day 

Няма коментари: