неделя, 17 февруари 2008 г.

дела и документи

Мда.. отдавна не съм се появявала тук. По ред причини.. например, че една седмица бях на конференция с още над 200 човека (то си е цяла история, ама не й е тук и сега времето..) с мнооого оскъден достъп до интернет.. Другата причина е, че обмислям смяна на хостинга на тоз блог.. и не ми се много-много пише тук..

Ама утре ще се забавлявам с приключението "смяна на международен паспорт" и реших да се подготвя с малко информация, преди да хукна по студа.. Та, вместо да save-вам линкове по екрана на компютъра - доста примитивно, признавам - реших да си ги запазя тук. Да не ги ровя пак, когато ми притрябват. Пък може и на някой друг да свършат работа.

Та.. ето сега:
1. Указанията от сайта на МВР за издаване/подмяна на документи за самоличност, включително - таксите.
2. Адреси и телефони на Столичните РПУ-та
3. РПУ-то, което на мен ми трябва от BGmaps.

Сега ми остава утре да се снимам и да се надявам, че ще успея да свърша това и още един списък неща в рамките на един ден ;)


Няма коментари: